Sareeee canım inan o kadar emindim ki hamile olduğuma çok hissettim yumurtlama testi yaptım değerlendirdim ondan sonra normalde benim asla göğüs hassasiyetim olmaz göğüslerim çok şişti bulantım oldu ama sadeve aç karnına yemek yiyince geçiyordu ruh hali değişimim vardı bi anda ağlıyordum falan bel bacak ağrım kasıklara kramp giriyordu aman aman bi akıntım olmadı senden de hayırlı haberler alırız inşallah canım benim🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻