Canım benim hiç canını sıkma
Bunların hepsi bir imtihan.Bazen bazı bebeklere bu şekilde teşhis konuluyor ve doğduklarında gayet sağlıklı oluyorlar.Bir arkadaşımın ablasına da bu şekilde denildi.Asla aldırmam bebeğimi dedi ve şuan 1,5 yaşında hem de gayet sağlıklı
Umarım çok güzel sonuçları alırsın