Twinmommm öncelikle geçmiş olsun umarım herşey hayırlı olacağı şekilde olur. Size birşey anlatayım kendim saglikciyim. Çalışırken baş dönmesi olan yeni doğum yapan bir anne geldi kliniğe muayene sonucunda herhangi bir bulgi tespit edilmedi doktor stres üzüntü gibi durumlar yaşadın mı diye sordu ve kendisi ağlayarak bize şu hikayeyi anlattı. Yanında nebegi vardı dünya tatlısı hiçbir kontrolünde bebeğinde anormallikle karşılaşılmamis annemiz 34 yaşında ve her testi temiz çıkmış doğumda anneye bebeğini gostermisler bebek down sendromlu ve albenizmli annenin dünyası başına yikilmis kabullenememis. Üzüntü stresten psikolojik olarak kendini rahatsız hissediyor. Yani çıkan hiçbir sonuç kesin sonuç değildir. %90 down sendromlu doğacak dedikleri bebekler gayet sağlıklı doğuyor , sağlıklı denilen bebekler yine aynı şekilde . Anne karnında konulan tanilar sadece yuzdeliktir. Doğunca asıl tanı konur içinizi ferah tutun ve Allah’a siginin. Sonuç ne olursa olsun o size Allah’ın emaneti olacak. 🌹