Esraserpil Canım çok teşekkür ederim ☺️ Ben regl dönemimde öğrendim tam. Adrt dönemime denk heldi, fakat adet sandığım “üstüne görme” farklı olduğu için ve yeni evli oldugum için korktum, biraz nette araştırdıktan snra hastaneye gittim.
Bendeki belirtisi : Kahverengi yada pembemsi leke (kanama diyorlar genelde) , uyku ( aşırı uyuma hissi, göğüs çevremdeki o noktacıkların kabarık olması, alt karın ve kasıklarımda agrı ve sızı..