Esrarslan Canımm ben adet oluyorum sandım ama kanamam çok azdı, ve pembe ve kahverengi arasında değişiyordu. Eşimin bile dikkatini çekti, sen niye bu sefer bu kadar az adet oluyorsun diye.. Bende dedim aşkım belki yeni evliyiz ya, vucudum değişiyordur dedim.. Neyse geri ben netten okudum bişiler ve üstüne görme ne demek onu araştırdım ☺️ Ve bütün belirtiler bende vardı.. o gün doktora gittik eşimle, ulturasyonda baktı ama bişi çıkmadı. Ama dedi bu kesin sonuç değil dedi. Kan istedi. Yaptırdım. Geçen cuma hamile olduğumu öğrendim 😬😍❤️ Eşime ise 2 gün önce söyledim, süpriz yaptım😊