Anneee-68 Ben sezeryan öncesi çok ağrı çekmiştim sezeryana alınınca bi rahatlama gelmişti kolay geçmişti çok şükür inşallah bu seferde kolay geçer. Doğum korkusu her ikisindede var ona yapacak bişey yok fazla düşünmemeye çalışıyorum olumsuz hikayeler okumuyorum çünkü hamilelik nekadar stresli geçerse doğduğunda bebekte öyle oluyor.