Anneee-68 canım üçüncüyü doğurucam rabbim nasip ederse siz ilk doğum yapacaklara tek diyeceğim kendinizi boş insanların laflarıyla doldurup korkutmayın iki sezeryan oldum sancı da çektim ilk doğumumda ameliyatı ölüm gibi anlattılar bebeğimle ilgilenemedim bile ağlamaktan aöa ikincide kulaklarımı tıkadım ameliyat masasında bile gülerek yavrumu aldım sadece o ana odaklandım ağrı da sızı da iki günde bitti dördüncü gün evimin işini yapıyordum doktorum bile şaşırmıştı unutmaki o dokuz ay hamileliğin yanında o ameliyat yada doğum anı hiç bi şey kendini hep güçlü hisset eğer kötüyü düşünürsen toparlanmazsın unutmaki insanlar düşünceleriyle kendilerini hasta ederler ❤️