HusnaNur1107 inşallah canım hiçbir sorun çıkmaz benim ikili taramam hariç diğer taramalarim kötü çıkmıştı down sendrom ihtimali yüksek çıkmıştı amniyosentez istediler ama yaptırmadım inşallah bende sağlıklica kucağıma alırım bazı doktorlar sorun olmadığını söyledi ama gene de insanın aklında bı şüphe kalıyor bizde 33 haftalığız şuan 🥰