zdmrmrv çok geçmiş olsun. Hangi doktora gidiyosunuz? Benim de 27 mm’ydi ve hunileşme vardı 19. haftada, enfeksiyonum olduğu için serklajı doktorum önermedi sadece progesteron kullandım ve mümkün olduğunca kalkmadan yattım. Kahvaltımı bile sabah eşim hazırladı, bi tabak bile kaldırmadım. Serklaj olsanız da yatın wc dışında kalkmayın. Rahim kasılması yaşamamak için maydanoz, nar, hurma, patlıcan da tüketmemeye çalıştım ve günde 2 defa magnezyum takviyesi kullandım bu dönemde.