mrsperaa aşko benimde iki yıl boyunca istedim istedim olmadı en son vazgeçtim hatta kendime yeni hobi vs kendime vakit ayırmak için planlar listeler yaptım hop geldi bizimki. Büyükler diyor ya akışına bırakın isteyince olmaz onun gibi bişey oldu resmen. Ki bence haklılar çünkü çok kafaya takip stres yapıyordum azıcık geciksem test yapıyordum ama olmayınca olmuyor gerçekten diyip kabullendim çok şükür oldu ins seninde olur hayırlısıyla ama çok düşünme gerçekten akışına bırak