Halime90 mrsperaa rabbim vermiyorsa bir nedeni vardır . Zor bir durum ama sabredin . Nasip olacağı bir gün vardır mutlaka . Hayırlısını isteyin her zaman . Allah olmayan herkese nasip etsin inşallah . Bir tanıdığımızın 8 sene boyunca olmamış sonra ikizlere hamile kalıyor . Doğum esnasında da kadın enfeksiyon kapıyr ameliytta. Ciğerlerine kadar iniyr. Şuan durumu kötü 😑 bebeklerde sıkıntı yok. O yüzden her zaman hayırlısını isteyelim . Vermiyorsa hayırlı olmıcak belki .
aynam mrsperaa  https://imgyukle.com/i/RlfQAq daha net negatif olamazdı 😢 17 18 bat mide bulantılarım var diye umutlanmıştım 😣
RemziAleyna Rabbim hayırlı zaman da nasip eder canınızı sıkmayın bı lbol dua edin hepimizin duaları içindesiniz rabbim sizler gibi bekleyen herkese bu duyguyu tadtirsin inşallah 🤲
mrsperaa annesinin_beybisi 2 yıldır evliyim kasımda bir kimyasal geçirdim kasımdan beri ilk denememdi ☺️
Duygunr mrsperaa aşko benimde iki yıl boyunca istedim istedim olmadı en son vazgeçtim hatta kendime yeni hobi vs kendime vakit ayırmak için planlar listeler yaptım hop geldi bizimki. Büyükler diyor ya akışına bırakın isteyince olmaz onun gibi bişey oldu resmen. Ki bence haklılar çünkü çok kafaya takip stres yapıyordum azıcık geciksem test yapıyordum ama olmayınca olmuyor gerçekten diyip kabullendim çok şükür oldu ins seninde olur hayırlısıyla ama çok düşünme gerçekten akışına bırak
rmkrc İnanın onlarca test yapmışımdır düşük yaptıktan sonra, en doğru zamanı rabbim biliyor. Çok zor biliyorum hayatınızın tümünü kaplıyor düşünce olarak ama sabredin sabrın sonu selamettir inşallah☺️ Bu üzücü anların hepsi unutuluyor
cemreee__ aynam mrsperaa yalnız değilsiniz kızlar benim bir kimyasalım oldu bu ay umutluydum bat bugun üç gün önce leke gelmeye başkadı dün test yaptım negatif hala leke geliyo üzüntüden stresten sökülmedi adetim bat bugündü
aynam cemreee__ 😢 böyle geriliyoruz adetimizde düzensiz oluyor benimde leke geldi bugün sökülemiyorum test yaptım negatif ama stresten dengemiz bozuldu artık takmamak lazım ama o da zor
mrsperaa cemreee__ benimde kimyasalım oldu Aralık ayında ilk defa bu ay ümitliydim aslında ama olmadı neyse bir sonraki ay denemeye devam diyelim ☺️