Gün verilemez tabi ama insanlar eleştirecek sorgulayacak yer arıyorlar ya iyice abarttılar 🤦🏻♀️ Banada daha 6 aylıkken göbeğin düşmüş doğumun yakın diyorlardı, mümkün değil diyordum doktorunu değiştir sen o anlamıyor diyorlardı 😂
Şöyleki; ben henüz normal sezaryen karar vermedim. Doktorum şöyle bir süre bilgisi verebildi. Bir aksilik olmadıkça sezaryen olursa 39 dan önce almam. Normal olursa da en son 41. Haftaya kadar bekleriz gelmezse biz müdahale ederiz. Net tarih verilmesi pek mümkün değil yani. Sezaryende bile uzun vadeli bir tarih veremezler o verilen tarihten önce sancın başlar bebek normal gelir ihtimalinden dolayı.