Nurhan88 38 haftalık hamileyim benim ayaklarım acayip yanıyor kaşınıyor ve kipkizarik oluyor sıcak tutunca o yüzden hep soğuk suya sokuyorum çorapsiz asla gezemezdim şimdi terlik giyemiyorum dışarı çıkarken ayakkabı giymek bile zor geliyor terlikle cikiyorum 😂 ödem oldu bide ayaklarım çok ayakta kalınca ağrıyor