3818207 Zeynep0607 çok teşekkür ederim yok çok sağol ☺️ alıştım da sadece çok sıcak 33+3 oldum ağırlaştıkça iyice sıcak basıyor
Zeynep0607 3818207 evet sıcaklar bastırdı malesef klimasız oturulmuyor az kalmış rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
3818207 Zeynep0607 çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻 🥰umarım sizde zamanı geldiğinde sağlıkla kucağınıza alırsınız