Pyrz_07 Haticekundas doğumda 4,500 olmuş bende vitaledeki ücreti ödüyordum geçen gün bi arkadaşım doğum yaptı 4,500 almışlar
3818207 Pyrz_07 eşimiz refakatçi olabiliyor mu peki bazı hastaneler erkek refakatçi kabul etmiyor ya o yüzden sordum
Pyrz_07 3818207 medstarda kabul ediliyor diye biliyorum arkadaşımda orda doğum yaptı eşi kalmıştı yanında
Haticekundas 3818207 evet kabul edıyorlar odalar tek kişilik zaten ablam aynı hastanede yenı doğum yaptı
Haticekundas 3818207 şimd muayane ücretine zam geldi doğum ücretine haziramda gelıyor özle hastanlerde bi ocak ayında bi hazıran ayında yılda 2 kere zam gelıyo maalesef
Dilooo Pyrz_07 hangi doktora gıdıyosun canım medstarda murat beyı de Mustafa beyıde cok duydum memnunmusun bende il dısından gelecegım doktor arayısındayım cok az kaldı zamanmda gelecegım artık
Pyrz_07 Dilooo ben baştan beri murat hocaya gidiyorum çok memnunum bi doktordan çok abi gibi kasıntı bi tip değil insanın tedirginliğini alıyor
Burcu0707 3818207 3818207 finikeden antalya merkeze doktor secme mesafe cok yakin degil.acil borseyde cabuk ulasabilecegin doktor en iyi doktordur.
3818207 Burcu0707 yani benim de düşüncem öyle ama maalesef Finike ve civarı imkanlar kısıtlı yok denecek kadar az gibi doğru düzgün doktor bile yok
3818207 Zeynep0607 merhaba ☺️Ben size birşey soracaktım. Finike’de ağda için temiz,iyi yapan bildiğiniz bir kuaför var mı ?
Zeynep0607 3818207 canım ben burda bi tek kuaför Sinan Özdemir var oraya gittim ama ağda içimin gitmedim ama orası çık şık nezih bi yer bayan çalışan da çok fazla bi dene istersen