Seyoelif ah ahh bende de öyle oldu .benim rahim 17 haftalıkken agrısız açılmış dogum kanalına gelince dikişte atılamadı, 😔 Şimdi bende serklajlıyım, zaten o zamanlarda açılıyormuş rahim bunun aşıyla ilgisi olmayabilir , ama tabi tedbir amaçlı doktora sormakta fayda var ,bende doktoruma sorim ne dicek