kızlar selam . serklajlıyım 31 haftalık olduk hamdolsun . tetanoz aşısı için sağlık ocağına kağıt imazlamıştım 31, haftadan sonra olacam diye.sabah aradılar .sizce ne yapmalıyım ? bağlantılı mıdır bilemem ama geçen hamileliğimde 19, haftada olmuştum 21, haftada doğum gerçekleşti