Gozdenur sıkılıcagımızı düşünüyorum bende ist’dan tatiller dısında ayrılmadım sabahtan beri şiştim aglamaktan 10 saat arabayla uzaklık , ucaga 34 haftaya kadar binebilirim gidip gelemicem hamilelikten dolayıda 2 yıl kalcaz az da diil ailelerdende uzak :(