Ceyolii bizde de var ben kimyasal genelik yaşadım düşük oluyorken yapmıştı doktor hiç ağrısı yok benim ikinci kez kalcadan iğne olmama rağmen acımadı şimdi 15 haftalık hamileyim doktorum da 28 . Haftada yaparız dedi sadece unutturma dedi öyle ama aklıma takıldı arkadaşlar ilk gebelikte iğne olanlar sonradan olmuyor mu onu anlamadım