Ceyolii ilk hamileliğimde 28. Haftada olmuştum. Doğumdan sonrada bebeğimin kan grubuna bakmışlardı benimle aynı grupta olmadığı için tekrar vurunmuştum. Bu hamileliğimde doktorum gerek görmedi. İlkinde vurulan iğnelerin 2. Hamilelikte zarar görülmemesi için yapıldığını söyledi. İndirect coombs negatif çıktı. Doğumdan sonra kan grubumuz uyuşmazsa iğne vurulucam