Dbe24 kusura bkmayin sizide çok tuttum ama birsey daha takıldı kafama onu sormak istiyorm ☺️ ilk dogumumu trabzonda yapmıştım normal doğumdu. Oradaki doktorum bana hiç çatı muayenesi filan yapmadı. Son haftaya kadar kontrole gittim son kontrolde sancın başlayınca gelirsin dedi. Anladığım kadarıyla çoğu doktor çatı muayenesi yapmıyor. Ciglide size yaptılar mi?