Bende izmirdeyim yeniyim ama hamile olduğumu söylediğimde çalıştığım yerde en çok tavsiye edilen hastane oldu odalar hakkında bilgim yok o konuda bi şey diyemem ama dr olsun hemşire olsun çok iyi olduğunu söylüyorlar ama ben bucada oturduğum için hastane bana ters bu yüzden de gitme imkanım olmadı