Zeynepasi Burcu1988 32 haftam da yıllık izne denk geliyor temmuza ve kurslarda görev alma şansım yok malesef dogum da ağustos ortasına denk geliyor kafam çok karışık bebek çok küçükken bırakmak zorunda kalicaz
Burcu1988 Ogretmentanesi kursta görev almak zorunda değiliz zaten sonuçta okul açık istesek alırız yada başka okuldan alabiliriz o bizim tercihimiz almıyoruz
Ogretmentanesi Burcu1988 bunu soracağım ayrıca idareye . Geçen muhabbetti geçtiğinde be yönetmeliğe baktığımızda açık bir şekilde müdür bey aktarılmyor yaza gelen gidiyor dedi gruplarda da herkes böyle diyor ama umarım sizin dediğiniz gibi aktarılır
Burcu1988 Ogretmentanesi ben aktaracağım okulda geçen sene aynı durum yaşandı ve arkadaşım bu hakkı kullandığı için müdürümüzde değişmedi durumu biliyor o yüzden benimde aynısı olacak. Tam detaylı öğreneyim arkadaştan dilekçe falan yazdı mı bunun için ayrıca diye
Burcu1988 Zeynepasi biz tatildeyiz diyr okul yok değil açık eğitim devam ediyor kurs almak zorunda değiliz kurs gönüllülük esasına dayalı zaten bunu kullanarak izinleri aktaran arkadaşlar var benim okulumdaki arkadaş dışında da