Hilaliy malesef yaz tatili oldugu icin aktarma olmuyor.bende ogretmenim.aktarma sansim olsaydi 37ye kadar calisicaktim,yaza gidiyor aktarsam da aktarmasamda ben de 32.de ciktim izne.haziranda dogum.dogum sonram zaten yaz tatili hic bir faydasi yok yani😔