Hanımlar hepiniz yorumları ve yardımları için teşekkür ederim dün acile gittim idrar testi yapmadılar kasıklarım ve bel ağrım da vardı 2 3 gündür vajinam da rahatsız edici ağrı vardı bu şikayetler erken doğum belirtisi olabiliyormuş tansiyon ve şekere baktılar onlar da gayet normal hatta tansiyonum düşük çıktı ödemime de baktılar şişme vücutta var mı diye karın ve vajinal muayene yaptılar ondan sonra nst ye bağlandım bebek hareketleri azdı sonra bir tane serum verdiler ondan sonra tekrar nst’ye bağlandım sonuçlarım temiz çıktı yani bebeğin hareketleri azalmış , dün Ben moral bozukluğundan bir şey yiyememiştim ama çok şükür sıkıntı yok idrardaki proteinle ilgili de sorun yok dedi test sonucumu gösterdim hani ödem falan olsaydı tansiyonun yüksek olsaydı sanırsam testi yaparlardı yani haftaya kontrolüm var orada doktoruma hem yaşadığım olayı anlatacağım hastaneye gittiğimi söyleyeceğim kendine görecek İdrar sonucumu duruma göre yaparlar tekrar test sanırım .🤔😘💞💌