Eftalya2022 Günaydın kızlar cuma günü verdiğim idrar tahlilimde eser miktarda protein çıkmış önceki sonuçlar negatif acile mı başvursam korkuyorum, doktor kontrolüm taa 2 hafta sonra 🤦🏻♀️
Unlukacar Eftalya2022 canım sağlık ocağında yaptırdıysan hastaneye git orada yaptır benim sağlık ocağında yapılan testte protein pozitif çıktı hemen doktoruma yazdım yarın gel dedi gittim test yaptık negatif çıktı sağlık ocağında ki tahlil yanlış çıktı
teachervera Eftalya2022 Canım benim normal idrar tahlilinde protein kaçağı çıkmadı bebeğim 5 hafta kilo almamıştı 24 saatlik idrar tahlili yaptım 316 çıkmıştı sabahına acil ameliyat oldum
Berenibeklerken Eftalya2022 benim de tansiyondan dolayı sık sık doktorum idrar tahlili istiyo idrarda protein çıkarsa doğuma alıcam dedi. Suyu bitiyormuş bebeğin hemen git doktoruna söyle canım. Sakın bekleme.
Ays_cskn Eftalya2022 Ayni durum bendede var19 +0 im odemim vs yok ama protein eser cikmis haftamda kucuk endiseliyim carsamba greve takilmassak kontrolum var doktora sorcam
Anne2022 Merhaba bence hic erteleme bir sekilde doktora git Benimde protein cikti Boyle zaman da herkese olmamak sartiyla bebegin suyu azaliyor 3 gunde bir doktora gidiyorum ben mesela Suyunu 3den asagi asla indirme Kefir sut ayran soda nutlaka ic
Eftalya2022 Anne2022 Teşekkür ederim bende randevu bakıyorum gideceğim Acile gitme diyenler oldu kadın dogumcuna git diyenler çok
Eftalya2022 Unlukacar Kuzucum ben üniversite hastanesinde yaptırdım sonuçlara da ayni gün bakmıyorlar diğer kontrol gününde baktıkları için beklemedim yoksa cuma gününden öğrenmiş olurdun
Sadriye35 teachervera haftanız kaçtı bir de tansiyonunuz nasıldı çok yüksek değil sanki 314 neden hemen ameliyata aldılar
Eftalya2022 Berenibeklerken Tansiyon şeker hep normal çıkıyor bende ödem var ama şu 1 haftadır sıvı bol tüketen biriyim Gideceğim canım bu düşünce bile yetti bana 🤦
Sadriye35 Eftalya2022 bende de ödem vardı idrarda eser miktarda protein çıktı tansiyonum 12 8 falan ama 24 saatlik idrarda protein 248 çıktı doktorum çok değil ama biraz çıkmış dedi korkuyorum ben de siz de ihmal etmeyin.
teachervera Sadriye35 Tansiyon 14 9 dan aşağı düşmedi. Protein kaçağı yüksek çıktı zehirlenmedn dolayı
Ays_cskn Sadriye35 Kac haftalisiniz acaba bendede cikmis protein eser odemim vs feland yok rutin idrar tahlili yaptirmistim nisanda bir bakayim e nabiza dedim orda gordum carsamba kontrolde sorcam doktoruma
Sadriye35 Ays_cskn 32 haftalığım bende de eser miktarda çıkınca doktor 24 saatlik istedi ben de ödem olmuştu ben farkettim tansiyonum da 12 9 çıkınca doktor ihmale gelmez dedi 24 saatlik verdim o yüzden bi de alfamet başladık günde 3 tane sürekli tansiyon takibi yapıyorum
Ays_cskn Sadriye35 benim tansiyonlar normal odemde yok ama tedirgin oldum bir ilk gebeligimde tansiyonum vardi zaten bunda onlem amacli coraspin baslamislardi tskler cevap icin 💓