Bfduam Hilalya35 adetine yakın mıydı yumurtlama olmuştu geç çıktı testte? Ve 2.gün yapmış mıydın gecikmenin yapıysan çıkmış mıydı?
Hilalya35 Bfduam ben hic yumurtlama testti yapmadım düzenli ve iki günde bir yaptık ve hep ben giderdim banyoya onu yolladım biraz yatmak gerekiyor
Bfduam Zemzems canım adet gününe 4 gün kala yumurtlama olduğunu hissettin mi, sancı akıntıdan vs? Batı kaç gün geçince testte çıktı? Zemzems bat ne zamandı?
Zemzems Bfduam Çok yoğun akıntı geliyor du bayram günü de dedim sanırım adet oldu Öyle yani baya geldi 10 gün geçince pozitif gördüm akşamın da kan verdim
Zemzems Bfduam Yaptım canm hepsi negatif çıktı taki 10. Gün pozitif gördüm. Elim de 16 adet Ovulasyın testi vardı adetten sonra 16 gün yaptım yumurtlama görmedim sonrasın da ilişki olmadı. Bayrama 3 gün kala ilişki oldu sanırım o zaman nasip oldu adetime 8 gün kala yumurtlamam oldu diye düşünüyorum geç yumurtlama gördüm
Bfduam Zemzems adete 8 gün kala yumurtlama tesgi yapmış mıydın o gun oldu yumurtlaman canım? Zemzems Akıntı ne renkti, adete kaç gün varken başladı?
Zemzems Bfduam Hayır 16 adet test vardı elim de 16 gün yaptıktan sonra yapmadım canm. Adete 3 gün kala aşırı akıntı geldi birde bayramın 1. Günü geldi
Hilalya35 Bfduam adet olacagım gun 1. Gün ve 3. Gün yapmıştım ikisindede silik cizgi cıktı suan ikinci gebeligim
Bfduam Zemzems ya neden soruyorum biliyor musun🌼 Adetime 5,6 gün varken yumurtlama oldu o yüzden mi gecikti bat diye benim. Akıntı ne renkti canım ve aşırı derken miktarı ne kadardı?
Zemzems Bfduam olabilir canm benim gibi geç yumurtlama olmuşsa ondan da geçikmiş olabilir. Beyaz dı miktarı nasıl söylesem bilmiyorum ama avuç yarısı kadar geldi canm
Bfduam Zemzems inş canım ondandır🤲, benim son ilişkiden 6 gün geçti. senin adete 3 gun kala olmuştu, 10 gün gecikmede öğrendin, yani ilişkiden 13 gün sonra öğrenmiş oldun di mi?