Canım ben 17 gün gecikme yaşadım bu süre içerisinde 12-13 tane test rahat yapmışımdır, hatta 17.günde de kaset test yaptım negatif çıktı.18.günün sabahı rüya gördüm pozitif diye akşam üstü erken gebelik yaptım pozitif çıktı ertesi gün de kan verdim 25.42 çıktı. Testi çok erken yapmışsın doktorlar en az 1 haftalık gecikmeden sonra test yapın diyolar birazcık daha bekle ama streste yapmamaya çalış