Askiletotomsu Aysegulada epiduralli normal doğum yaparsın insallah canım endişelenme Acilman var miydi
Reyhan35 Askiletotomsu doğru canım cuma doğum inşallah ama benimki beklemicek gibi böyle devam edersek yarın bi gidicem bakalım kolay gelsin sana da 🥰
Aysegulada Reyhan35 rahim ağzım kapalı dedi 39+2 de kontrolde 38de çatı muayenesi yaptı bidaha çatı muayeneside yapmadı açılmam yok heralde şuan hiç, geceleri sancı geliyordu ara sırada, nstye giriyorum sancılarım 2 3çıktı sabahta girdim gene sancım 2 3😂
Mrvnehir208 Reyhan35 anladim canim benimki farkli ozaman çünkü çok şiddetli ağrılarım oluyor iki çocuğum var onlara yemek bile yapamaz duruma geliyorum
Reyhan35 Mrvnehir208 Allah kolaylık versin farklıdır canım inşallah bu evladına da sağlıcakla kavuşursun 🥰
Reyhan35 Ceydahisir seninki sezaryen sanırım postunuzu okumuştum kaç haftalıksın canım isteğe bağlı sezaryen mi bide
Aysegulada Reyhan35 evet evet doktorumda bunun gelmeye hiç niyeti yok dedi kilosundan dolayı artık sabah kaçışı yok alcaklar 😅😅