Ayem [bilinmeyen] bende derya burkan kulu dr gidiyrm ben sekr yuklemesi yaptrdm sen kac haftalksn canm
ZeynepFatih Zübeyde hanıma gidiyorum bende canım Rahmi hocaya çok naif ve kadınları üzmeyen kırmayan bir insan sorularına özenle cevap veriyor ayrıca özel kliniği de var. Bir dene derim arkadaşlarımın çoğu benim doktoruma gidiyorlar ve memnun kaldılar 😊
incikevsr Eminearz doğum h. Nasıl bilmiyorum ama hocalar iyi 3 haftada bir değişiyor dosyan olduğu için aynı takip oluyor
Zeytininpeyniri Bende büyük doğuma gidiyorum zekai tahire gayet memnunum. Doğumu da orda suda dogum düşünüyorum bakalım nasip 🙂
Zeytininpeyniri Esramustafa ben riskli gebeliğe gidiyorum genelde cem beye denk geliyorum sürekli değişiyor doktorlar risklide