Bu benim ilk gebeligim ve ben şüphelendigimde sami ulusa randevu bulabildim ve ertesi gün oraya gittim x doktora randevu almıştım y doktor çıktı karşıma tahlil ultrason ve tansiyon ölçtüler yanındaki hemşire kilo ölçecekti doktor gerek yok dedi neyse 2 gün sonra tahlil sonuçlarına gittim bambaşka bi hoca çıktı karşıma herşey iyi dedi ve beni yolladı haftaya gel kalbine baklcak diye gittim farklı bi hoca kilomu tartı işte kalbine baktı kaç haftalık falan söyledi benim çok kafam karıştı her hastanede böylemi sürekli farklı doktormu bakıyor 🤔