Dmttthemum yaklaşık 7-8 sene sigara kullandım hem alışkanlık hemde hoşuma gidiyordu ancak bebişimin olacağını öğrenince herşeyden korumak istedim yavrumu 🌸çayından, kahvesine, cipsinden, salam, sosisine. Bu saydıklarımın hiç birinin sigara kadar zararlı olduğunu düşünmüyorum oyüzden kendimi buna hazırlamam çok kolay oldu. Hem bebişimizin sağlığı hem kendi sağlığımız hem maddi anlamda hemde daha zinde hissettiğim için daha iyi geldi bana. Sigara kullanan tüm herkesin darısı başına inşallah😊