Dmttthemum Kızlar 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim günde 5 6 tane sigara içiyorum aslında hamile kalmadan bırakmaya çalıştım ama beceremedim şimdi bırakacağım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum sizler neler yaptınız nasıl kolay bıraktınız
Havva1995 Dmttthemum Aman içmediğin zaman daha çok strese giriyorsun o bebeğe daha zararlı yavaş yavaş azaltırsın merak etme kendin istemeyeceksin 1 e düşer o da yeter 😁
Liyasmum Dmttthemum ben 6 haftalıkken öğrendim , bir hafta sonra mide bulantılarım başlayınca sigaradan tiksindim bugün 35 hafta olduk , 7 haftadan bu güne hiç içmedim , düşününce bile midem bulanıyor , umarım senin de öyle olur 🙏
Dmttthemum Havva1995 geçen sene düşük yaptım 3 aylık bırakmıştım yine ama çok zorlanmıştım sürekli ağlıyordum çünkü herkes gibi benim de çok stresli bir hayatım var içince rahatlıyorum ama bu sefer de pişman olup daha çok sıkıntıya giriyorum artık deneyeceğim kuruyemiş roka falan yiyeceğim aklıma geldikçe inşallah başarırım
Svvalakbay Ben çok fazla sigara içiyordum 4 haftalıkken gebeliğimi bilmeden kendiliğimden tiksinmeye başladım o şekilde bidaha hiç içmedim ama kötü yanı şu illaki canınız çekiyor
Eslemdemr0309 İlk haftalar canın istiyor ama sonradan migde bulantıları koku hassasiyeti falan derken içemiyorsun migden bulanıyor 12 gün içmezsen daha da canın istemiyor ben migde bulantı ve koku hassasiyetinde bıraktım çok şükür aklıma bile gelmiyor eşim içtiğinde kokusu burnuma çok kötü geliyor ve zaten en önemlisi her içtiğinde karnında bi canlı olduğunu senin bebeğin olduğunu hatırla o psikolojiyle bırakırsın 🥰
Vera09 Hemen birakin ertelerseniz zorlanirsiniz birakamayabilirsiniz bence. Cok zor allah kolaylk versin🙏🏻
Biroglanannesiii Vera09 Kız 24 haftalıkken kendi kendime bıraktım baktım 2 gün aklıma gelmedi hiç ondan sonra içmedim 😂😂
Sevoo1 Ahhh bu meret yokmu bende 6 haftalık hamileyim günde 5-6 içiyorum bazen daha az bi onda rahatlıyorum stresimi sıkıntımı atıyorum hiç doktora soran oldumu acaba bazı doktorlar günde 1-2 taneye müsaade ediyor ama ben soramadım tabi
Dmttthemum Sevoo1 evet bazı doktorlar eğer ağlayıp sinirlenip bebeğe zarar vereceksen 1 2 tane iç diyor ama kar zarar hesabı işte en iyisi bırakmak tabiki
Dmttthemum Liyasmum ayy inşallah🙏önceki hamileliğimde zerre tiksinmemiştim hatta canım çekiyordu bu nasıl bir illet
DevriminAnnesi Dmttthemum 7. Haftada koku ve mide bulanmasıyla birlikte azalttım canım çok fazla içmiyorum eşim işten gelip içmese gün içinde aramıyorum yokluğunu..
AspenKarmen Dmttthemum ben öğrendiğim gün bıraktım günde bir paket içiyodum. O bebeği isteyerek yaptık ve zehirlemeye asla hakkımız yok. Şunuda söyleyim 6 haftalık olunca mide bulantısı başladı ve bırak içmeyi adını duymaya tahammülüm yok umarım sende tiksinirsin daha kolay olur
aslansmommm Dmttthemum öğrendiğim gibi bıraktım zaten bahane arıyodum bebegime söz verdim o yüzden hiç aramıyorum çok kolay oldu
bebekece Dmttthemum ilk 14 hafta tiksinmiştim düşüncesi bile midemi bulandırıyodu ki hamilelikten önce günde 1 paketten fazla içen bir insandım. Sonra mide bulantılarım geçince zıkkım yine düştü aklıma bi kaç hafta daha direndim baktım olmuyo tekrar basladım şuan günde 3 ila 5 arası en hafif sigaradan içiyorum bazen hiç içmiyorum 29 haftalık olduk şükür bi sıkıntımız yok ama keşke tamamen tiksinseydim okdrda sevinmiştim ilk zamanlar😢
Rabia-66 Dmttthemum Canım Ben ilk hamileliğimde canım sigara çekiyordu içiyordum arada çekiyordum eşimden ama ikinciye hamileyim canım asla istemedi çekmedi çok kolaylıkla bıraktım biranda bıraktım zaten o kokusu başta tiksindirdi ondan sonrasıda irade meselesi İnşallah sende bırakırsın çünki hamilelik boyu içenlerin çocuklarının boyu çok kısa olduklarını söylediler bu gerçekten de var Annelik iç güdünüzle hareket edin tek tavsiyem bu 😊