Ayseee01 Smyye1B bizde yarın 34+1 olucaz yarın kontrolumuz var bizimde🤗 biz en son 28 martta gitmiştik araya bayram felan girdi rapor almsiti doktorumuz artık merak ediyoruz🤗
Ayseee01 Meryemcansever bize de bir ayda birdi ama biraz uzadı bu sefer araya bayram girince maalesef yarı ki kontrolden sonra artık aydan aya olmucagini biliyorum sadece cnm
Ayseee01 Meryem_46 bize de aynı ama kizlari 38 haftada aldığını duydum yarin yeni birsey derse bilmiuorum artık ama kurban bayram arifesinde gelirse yanımda kimse olmaz ☹
Ayseee01 Meryemcansever bazi doktorlar belli haftaya gelene kadar sorun görmüyorsa boşa gelmeyin diye düşünüyor cnm
Masalsmommm Meryemcansever valla bende 33+3 te gittim 20 gün sonra gel dedi gittiğimde 36-37 haftaya girmiş olcam anlayamadım pek
Ayseee01 Meryemcansever yok yok bizim doktorumuzdq öyle anlayışlı her geldiğinizde ücret diyor soru olmadıkça uzatıyor arayi ama sıkıntı olursa direk gel diyor🥰