cgnduru Bir61 bende 2 gündür kullanıyorum aynı sorun bendede var yanında kremde verdi ama onun yardimiyla anca işte yoksa çok zor
Zolemos Ftsyvz aynı sorunu ben de yaşıyorum. İlaç resmen beni orda bekliyor oluyor. Hiç fayda etmedi gibi hissediyorum. Bıktım bu mantardan yıllardır yakamdan düşmedi. Üstüne bir de enfeksiyon rahimde yaraya sebep olmuş. Korka korka geçiyor günlerim.
Merveebuluttt Deletedmom_12 canım fitili yeni kullanmaya başladım ilk kullanımda sarı akıntım çok oldu emfeksiyon sökülüyo diye yorumladım ama sende de olmuşmuydu 🙏