İşkence gibi gerçekten dışına kaygan bi kaplama yapmak çok mu zordu üreticilerine seslenmek istiyorum burdan😁 Kullandım, bana iyi de gelmişti ama her seferinde bi şey olacak diye ödüm kopa kopa kullandım. Islatıp kullanmayı denedim parçalandı elimde, sinirimden ağlamıştım 🙄