114256 Kızlar sağlık ocağından süt yardımı alan var mı sanırsam eve süt gönderiyorlarmış bilgisi olan yazabilir mi lütfen Ve başka devletten yada sağlık ocağından alınan yardım vs var mıdır
Smyye1B 114256 Ben Kocaelide yaşıyorum bize 41 kart veriyorlar 75₺ bakiyesi var aylık. 6.cı ayda başlıyor toplam 6 ay alıyoruz. Market yada bebek giyim gibi mağazalarda da kullanabiliyoruz. Başvuruyu sağlık ocağı kendisi yapıyor.
FatmaNur_27 114256 153 ü aradım gebeyim süt yardımı istiyorum dedim 40 günde Bir bir koli getiriyorlar kapıya
3babymom Smyye1B sigortanız var mı eşinizin mesleği nedir acaba başvurunun onaylanması için birtakım sebepleri var mı yoksa herkese verilebiliyormu
Smyye1B 3babymom Eşim büyükşehir çalışanı. Herkese veriyorlar diye biliyorum başvuruyu zaten sağlık ocağı yapıyor. Size sadece gidip kartı almak kalıyor. 😇
3babymom Smyye1B anladım yarın asi için gitmeye niyetim var bakalım bı sorayım başvuru yapılıyor mu çok teşekkür ederm 🌸
Mucizem_211 Kızlar doğum yaptıktan sonra da veriyorlar mı benim bebeğim 2.5 aylık 😁bide nereyi arıyoruz
FatmaNur_27 Atak66 gebe olan herkes yararlanabiliyor bildiğim kadarıyla hiç sormadılar eşin ne iş yapiyo fln diye adres aldılar haftasını sordular o kadar
Smyye1B Mucizem_211 6.cı ayda sağlık ocağı başvurdu ki eşim büyükşehir belediyesinin çalışanı. Kocaelide herkese veriyorlar.
114256 Mervehaltnds benim bildiğim her ay 12 litre süt getiriyorlar kapına kaç ay veriyolar bilmiyorum ama
Dbe24 Nasıl bi yardım bu peki benim hiç haberim yok sağlık ocağı bu konuda bilgi vermedi bana kızım 11 aylık oldu verirler mi yinede