Siracinannesi merhaba 33.haftadan sevgiler :) ara sıra karnımda sertlik karnın alt bölgesinde ağrı yaşıyorum ama alışıyorum artık daha bu ne ki diyp güçlendiriyoruz kendimi gün içinde fazla hareketsiz kalmamaya özen gösteriyorum tabiki ağrım olduğunda dinleniyorum ama şuana kadar kendi islerimi hep kendim yaptım çok şükür (,ilk aylardaki bulantım dışında ayy ne kadar zordu 😃😃) bebeğiminde herşeyi alındı hazır yıkandı utulendi bir tek yerleşecek bakalım ne zaman yapacagom bende 😃😃 ufaktan bir doğum psikolojisine giriyorum sonra geçiyor 😃😃 korkum var ilk gebeligim