Bacımlar ne zaman gelicek bu bebişler? Yapmadığım spor aktivitesi kalmadı… Perşembe günü altıma işemişim ama ne işeme… Koltuklar falan hep battı. Ben herkesi ayağa kaldırdım suyum geldi diye ahsgsghaja😁😁 neyse birdaha gelmedi hiç su falan .. Oğlumda suyum geldikten 24 saat sonra sancım ve nişanım gelmişti bu da böyle olucak sandım. Ama meğersem işemişim 🤦🏻♀️😁 rezil rüsva oldum ama neyse sonra acile gittim bebeğe baktılar herşey iyi sıkıntı yok dediler. Bekliyoruz bakalım