Tusami dezgi @Afraaaa canım baksana arkadaş resime shp yapmış birde böyle bak bakim görebilecek misin
dezgi Tusami 10 gün vardi benim böyle hayali çıktı 8 gün kalada net olmayan bir silik çizgi vardı yine 🙈 ama allahın hikmeti ben çok çok erken öğrendim normale göre 🙊
Umudayolculuk01 Tusami daha çok yeni olduğu için canım adet günüm de testi yapıp ikinci çizgiyi gördüğümde kan verdim değerim 19 du 😂
Tusami dezgi işte eğer 3 gün kalmamış olsa bata bende umutlanacağım ama işte 3 gün kala da bu kadar silik çıkması 🫤😕🥺
dezgi Tusami hayır hayır öyle düşünme geç döllenme sonucu 15 gün gecikmeyle öğrenen bile var 🙊 o yüzden regl olmadan umudunu hic kaybetme bu ay için 🐣
Bsragrkan Tusami kuzum benimde öyle 18 Mayıs adete cıkmıyor ,bugğn öyle çok süt beyazı akıntım oldu ki , yaptım test ama yok negatif … bakalm 18 Mayıs sabahı yapacağım ben de
Bsragrkan Tusami öyle malesef kendimizi dinliyoruz bence, ben artık yapmayacağım 18 i sabah yapacağım , 🙊