adehuS canım bendeki çizgiyi gördün o zaman? İlk 10 dk çıkmasa inanmayacağım, ama adete 3 gün kala daha belirgin olması gerekmez mi ? Senin 8 gün kala çıkması normal ama bu normal değil sanki 🥺🥺ağlıyorum valla artık çok sıkıldım, dün yaptığım days comfort iyice belirmiş bu gün , ona göre hamileyim buna göre değilim gibi 😓😪