Busra2013 Deletedmon00881 kız hap kulanıodum 2 gun ıcmemıstım esım zaten ıcıme bosalmadıkı dısa bosaldı gerı cektı yanı ama hanı bı ıkı damla vs gırmıatır dıe korkuom
Habus Busra2013 siz bu doğumda bile çok stresliydiniz. Hatırlıyorum o sürecinizi de eğer tekrar hamileyseniz ben bile şok olurum 🫣 belki adetiniz düzene girmediği için olmuştur ama test yapmalısınız yine de 🤷🏻♀️
Derya Busra2013 ilk bir kaç ayda düzensizlik çok normal ama içinizi rahat ettirmek için yapın bir test
Mor_papatya_ Busra2013 En iyisi test yapın hem acaba demekten kurtulursunuz 😁 bende şimdi merak ettim 😅
Gamzeates Busra2013 bazen regli düzensizliği oluyor 3 aya kadar normal diye biliyorum ama şüpheleriniz varsa bir test yapın mutlaka
mylittlebabym Valla dışa boşaldığı halde, lohusa olduğunuz halde hamile kaldıysan zaten o bebek dunyaya gelmeyi haketmiştir.😂
Anneyim0607 Busra2013 Canım düzensizlik oluyor. Canımı sıkmak istemem ama bende düzensizlik ten dolayı olmuyorum zannediyordum meğersem korunduğumuz halde bebeğim 6 .5 aylıkken hamile kalmışım