Kızlar 70 gun once sezeryan oldum kanamam 38 gunluken bıttı seseryan kanamam 40. Gun bırden kırmızı ve cok kan geldı sanırım o normal adetı neyse 47. Gun fln ılıskıyw gırdık bugun 70 gun oldu 2 gun once kahve akıntı geldı herhalde adet olcm dedım ama dahada gelmedı korkuom test yapmaya bu arada emzırıyorum bırde mama kullanıyorum