Bende de aynı durum oldu. Açıkçası kendi doktoruma sormaya çekindim hani kararlarını sorguluyor gibi olmamak için. Ama günde 900 mcg folik alıyordum ve fazla gelmişti, 400 olması lazım diye biliyorum. Başka doktora danıştım. O da evet fazla dedi. Gyno yerine feramat kullanabilirsin dedi. Ben de takviye + feramat kullanıyorum iki aydır filan.