Hazalaskin sizin de isminiz çok güzel öncelikle teşekkür ederim. Çok severek kullanıyorum ismimi ❣️ Sabah içerken fark ettim pazartesi den önce doktor bulup soramam diye post açmak istedim hepinize çok teşekkür ederim içim rahat etti bir nebze. Gebelikte fazla folik asit fazlalığı bebeğe zarar verir diye duymuştum. Otizm riski varmış sanırım.