Nur22Elif Sevimlianne_adayi benim de önce kasette pozitif görünmüştü. Erken gebelik testine boşuna para veriyoruz valla
Sevimlianne_adayi Testi tekrarlarım negatif idi bu teste hala regl inadım sol kaşıkta ara ara ağırlar oluyor