Sevimlianne_adayi Kızlar sabah ilk idrar ile yaptım test birşey yoktu sonra bir saat sıvı almadan tekrarladım dk 6 da sanki çizgi gördüm gibi oldum sonra dk 11 de bu şekilde kuruma çiZgisi olamaz herhalde demi testin içeriğinde 20dk ya kadar yazıyordu https://imgyukle.com/i/R8XxEx https://imgyukle.com/i/R8XS8v
Mehtapca06 Sevimlianne_adayi ya kuruma cizgiside olabilir sms bence olmazsan adet kan ver benim boyle hayalet bir çizgiydi hamileliğimi öğrendiğim sonucta daha gununuz geçmemiş
Hazalaskin Sevimlianne_adayi canım seni üzmek istemem ama benimde böyleydi ve o kadar emindim ki sonra kanda baktırdım gebelik yoktu bir sonraki ay gebe kaldım
Tubakay Sevimlianne_adayi ben de günümde yaptım bu kadar bile belirgin degildi cizgim yok gibiydi nerdeyse öğleden sonra kan verdim beta 42 çıktı şimdi 36 haftalık olduk şükür 🤲💙inşallah sağlıkla hayırla olur gönlünüze göre 🤲
Mavidunyamm Sevimlianne_adayi Valla o kadar gebelik testi yaptım hiç böyle çizgi görmedim hep bembeyazdi ama burda belli yani var 🥰 bnce siz bugün kan verin 😍
Sevimlianne_adayi Mehtapca06 evet bugün günüm normalde sabah yaptım erken gebelikte yoktu normal kaset test yaptım ilk 6 dk da sanki çizgi var gibiydi sonra dk 10-11 de bir dikkat ettim çizgi var
Arya10 Sevimlianne_adayi canım bende sabah ilk idrarimla yaptım hiç birsey çıkmadı ertesi gün öğlen yaptım öylesine bi deneyim dedim çok az bir silik çizgi çıktı günümde geçmemişti hadi inşallah sendede vardır 🙏
Sevimlianne_adayi Arya10 umarım şuan teste baktığımda çizgiyi görebiliyorum testin paketinde ilk 20 dk diyor
Arya10 Sevimlianne_adayi bizim eczaci en ufak silik bir çizgi bile pozitif olduğunu gösterir demişti öylede çıktı ay inşallah vardır mutlaka haber ver 😊
Mor_papatya_ Sevimlianne_adayi Kuruma çizgisi kuzum malesef inşallah vardır bebiş benim de 7 gün gecikmem olunca test yaptığım da çok az belliydi o gün adet oldum ne yazık ki
designermom Benim hamile olduğumda boyle çıkan testim vardı olmadığımda çıkan da vardi.hatta hamileyken 1 gun sonra belirmişti çizgi.Ben testi sokup ikinci çizgiyi silmiştim siliniyorsa kuruma lekesi oluyor bir de gebelik çizgisi daha cok pembe renkte oluyor canım beyazımsı ile kuruma olabilir.
Nur22Elif Pembe olduğu için büyük ihtimalle pozitif. Yine de emin olmak için idrar damlattığımız yere 3-4 damla su damlat, silinirse negatif. (Benim daha çok belirginleşmişti. Bu yöntemi de burda okuyup denedim. )
1prenses2prensyenigebe Sevimlianne_adayi gününüz geçmediyse erken gebelik testi almanız daha iyi oluyor daha çok belli oluyor bu test gün geçince daha iyi sonuç veriyor umarım gönlünüzden geçen olur 🌼