Srfe_01 Anladım canım. Evet bu da mantıkli ama benim çamaşırlarım malesef her türlü günes görmeden kuruyo malesef 😑 Ev güneş almıyor. Apartmandakiler üstten bir şeyler attıkları için balkona da asamıyorum. Galiba annem de bu yüzden böyle bir sey düşündü. Senin dediklerini de araştıracağım. Teşekkür ederim ♥️🌸