Mrvnehir208 Cokaskannecim ayyyyyy biride bana boyke bi hediye alsa 🤣🥰 iki çocuğum var ogrenci bide bebek geliyor ne iyi olurdu 🤣
Cokaskannecim Mrvnehir208 Daha güzelleri sizin olur inşallah 🥰 Her şey o kadar pahalıki… Kendimiz almak istesek asla alamayız yani🤷
Egemen22 Cokaskannecim ne guzel dusunmus bence kurutma makinasi daha önemli oda biraz buyudugunde yapilabilir, o garip yorumlari yapanlarda anne dimi bunu dusunmek üzücü. Sacma yorumlara takilmayin kurutma makinasi hayat kurtariyor gercekten😍🌸
Cokaskannecim Egemen22 Bende ayni sizin gibi düşündüm biliyor musunuz ? Yani düzgün bir şekilde fikir sordum. O cevapları verenler anne veya adayı. O kadar şaşırdımki. Hamile kadının halinden en iyi bizler anlarız aslında ama ne biliyim Allah herkesin kalbine göre versin 🤷 bana da saçma gelen konular oluyor cevap vermeden geçiyorum yani. Herkesin kendi fikri sonuçta. Saygı mühim 🤷Çok sağ olun tavsiyeleriniz için de teşekkür ederim ♥️🌸🥰
Cokaskannecim EssoSavve Valla o kadar haklısınızki. Almaya alacak sağ olsun ama gerçekten çok pahalı kıyamıyorum. Daha once ben ya da çevremde herhangi biri tecrübe de etmedik. Gereksizse masraf olmasın kafasındaydım. Ama hanımlar ikna ettiler sağ olun ♥️🌸
gul06_ gul06_ birde şöyle birsey var bebegimin kiyafetleri bir tik kuculmus gibi geldi bana birazcik cekmis kurutmada kiyafetleri ona gore 1 beden buyuk almani tavsiye ederim. Cokaskannecim
Cokaskannecim derinnguney Bende böyle bir şey duydum. Hatta sırf bu yüzden çok önyargılıydım ama onun ayarları var dediler. İnşallah çok harcamıyordur ⭐
Cokaskannecim Srfe_01 Öyle mi zararı ne acaba? Ben hiç bilmiyordum zararı olduğunu 😑 Bir arkadaş kıyafetler küçüluyor yazmış. Başka bir sebebi var mı ?
nonparisienne Bulunmaz bi nimet, benim banyomda yer yok dolap var hep yerim olsa evlenirken alacaktık, kurutma özellikli çamaşır makinasını da koku yapıyor şikayetleriyle almaktan vazgeçtik. Taşınırsam kurutma koyacağım banyosu olan ev tercih edeceğim 😅
Cokaskannecim nonparisienne Benimde banyoda yer yok. Makineyi sığdırmak için lavaboyu aynayı dolabi kaydırma işlemi yapmak zorunda kalcaz 😀 Ya da kiler gibi büyük bir tuvaletim var artik oraya 😀
Srfe_01 Cokaskannecim canım havalanmadan kuruduğu için alerjı yapıyo ve bazı şeylerın gunes alması gerekıyo mesela benım bı arkadasım kanser hastasıydı doktoru asla kurutma makınasında kurutulmuş eşyayı giymemesı gerektıgını soyledı gunes ısınında kurumasını ıstedı yada mıkrodalgada bısey ısıtıp yememesını istedı örnek verıyorum anne sütünü mikrodalgada ısıtılmasını dr lar ıstemez bermarı usulü ısıtın der bunun gıbı bebek olunca hassas olabılır ama tercıh meselesı bısey dıyemem canım
Cmre35 Vera09 hayır sizce ihtiyacım olur mu yoksa yerine başka bişey mi istiyim gibisinden de sormuş olabilir bence
Cokaskannecim Srfe_01 Anladım canım. Evet bu da mantıkli ama benim çamaşırlarım malesef her türlü günes görmeden kuruyo malesef 😑 Ev güneş almıyor. Apartmandakiler üstten bir şeyler attıkları için balkona da asamıyorum. Galiba annem de bu yüzden böyle bir sey düşündü. Senin dediklerini de araştıracağım. Teşekkür ederim ♥️🌸