Menek16 zeynepikra_61 Yağız inşallah 🫠 bana kalsa Yekta Yağız ama babamız iki isim istemiyor soyadımızda uzun oldugu için :)
zeynepikra_61 Smyye1B Ömer ismini çok seviyorum ama en yakın akrabamin oğlunun ismi ☺️ ondan onu es geçtim yine değiştirmezsem fikrimi ☺️🙏🏻
zeynepikra_61 Menek16 Yekta güzelmiş bunu da not edeyim ☺️ bende bu kez iki isim istemiyorum kızıma iki isim koydum herkez tek ismiyle sesleniyor 🤨☺️
zeynepikra_61 Hilalya35 evet ama ben kızıma Zeynep İkra koydum hsrkez zeynep diyor İkra kullanılmıyor o yüzden bu kez tek istiyorum bakalım hayırlısı ☺️🤲🏻
Mihrimahvuslat Hilalya35 bende şöyle duydum 2 isim konulsa genelde anne baba dışında kimseye söylememek gerek çünkü ilerde biri büyü falan yapmaya kalkarsa tutmasın ne kadar doğru bilemem🤷🏻♀️
Menek16 zeynepikra_61 aslında sizin uyarılarla düzeltilebilir benim kuzenimin oğlu da çift isimli ve tek isimle sesleneni mutlaka uyarırdı :) Beğenmenize sevindim sağlıkla gelsin🍀
Evrim622 zeynepikra_61 rica ederim Allah sağlık ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah en kısa zamanda Allah bana da nasip eder😇🥹
zeynepikra_61 Menek16 evet ama inan kimse sallamiyor biz böyle söylüyoruz diyorlar biz anne baba olarak hep iki ismi de kullanıyoruz hatta kızım kendi de kullanıyor ama işte ☺️🙏🏻